У сучасному житті кожної людини, яка проживає в Україні, ідентифікаційний код відіграє важливу роль. Це сплата податків, вчинення правочинів правового характеру, працевлаштування, відкриття приватного підприємництва, вчинення банківських операцій, вступ до вищих навчальних закладів та інші важливі життєві ситуації. отримати ідентифікаційний код можуть як громадяни України, так і іноземці та особи без громадянства, а також діти.
Багато хто задається рядом питань: де отримати документ для себе і дитини, що для цього необхідно, як його відновити. На ці та інші супутні питання кваліфіковані фахівці юридичної компанії Артен надають вичерпну інформацію.
Ідентифікаційний код являє собою числове значення з десяти цифр, яке має індивідуальне значення для кожної людини. Перші п'ять цифр приховують інформацію про повну дату народження власника, дев'ятий символ позначає приналежність до чоловічої або жіночої статі. Парне значення – це жінка, непарне – чоловік. Десята цифра є контрольним числом. Це обов'язковий документ, який необхідний кожній людині, і перш за все говорить про те, що ви є законним платником податків в Україні.
Згідно з законодавством, отримати таку довідку можуть:Для отримання документа необхідно надати паспорт громадянина України та його копію. Для іноземців – посвідку на проживання, а для дітей, які не досягли повноліття – свідоцтво про народження і паспорт одного із законних представників. Також в обов'язковому порядку заповнюється бланк заяви встановленої форми-1-ДР, 5-ДР, який подається з усіма необхідними документами до відповідного податкового органу. Сьогодні існує можливість отримати ідентифікаційний код онлайн або при особистому відвідуванні державного органу.
Відповідальним державним органом, який відповідає за видачу індивідуальних податкових номерів, є податкова служба. Заявнику достатньо особисто звернутися з відповідними документами до державного органу та заповнити заяву і протягом десяти днів він отримає документ на руки. Громадяни України оформляють довідку за місцем прописки, а для отримання дубліката коду – за місцем видачі основної довідки.
З іноземцями та особами, які не мають громадянства питання трохи складніше – тут необхідно звертатися до головних управлінь податкової служби України, оскільки потрібно більше часу для оформлення та існують певні складнощі з обробкою інформації, щоб присвоїти ідентифікаційний код для іноземця та особи без громадянства. В першу чергу це пов'язано зі специфікою прізвищ, імен, по батькові.
Іноземці, які проживають на території України за посвідкою на тимчасове або постійне проживання, можуть отримати ІПН за місцем прописки або звернутися до головних управлінь ДПСУ.
Для оформлення податкового коду дитині заявник в особі законного представника або опікуна заповнює і подає до фіскального органу встановленого зразка заяву, додаючи до нього свідоцтво про народження дитини та свій паспорт. При наявності свідоцтва про народження, яке видано не державною мовою, додатково слід зробити апостиль документа, тобто нотаріально завірити переклад документа на українську мову.
Громадяни, які, не мають постійного місця проживання або тимчасово перебувають не у своєму населеному пункті, можуть звертатися до будь-якого органу фіскальної служби. Але в такій ситуації термін видачі довідки буде збільшено.
Розглянемо ситуації, коли дитині необхідний код:Як ви звернули увагу, ситуацій де потрібно ІПН досить багато, тому доцільніше оформити ідентифікаційний код для дитини відразу після народження, щоб бути готовим до будь-яких моментів.
Ідентифікаційний номер є унікальним, оскільки присвоюється індивідуально кожній людині і повторення на території України виключені.
У ньому зашифровуються особисті дані заявника, і код назавжди залишається в базі даних Державної податкової служби України за місцем видачі. Якщо довідка втрачається завжди можна ідентифікаційний код відновити, звернувшись до органу, який видавав або будь-який інший, але в такому разі, термін відновлення трохи збільшиться.
Щоб отримати або відновити ідентифікаційний код в Києві, можна звернутися в юридичну компанію Артен, де юристи нададуть вичерпну інформацію з усіх питань, що виникли, а також допоможуть вам заощадити час на відвідинах фіскальних органів і оформлять необхідний документ за вас. Для цього необхідно оформити довіреність на нашого фахівця і довірити йому вирішення свого питання.
# | Документ | Надає клієнт Надає клієнт Готує клієнт | Готують наші юристи Готують наші юристи Ми |
---|---|---|---|
1 | Копія паспорта громадянина України | ||
2 | Цифри ідентифікаційного коду (при заміні або відновленні) | ||
3 | Документ, який є підставою для заміни ІПН | ||
4 | Заява (1-ДР, 5-ДР) |
Вартість стандартної процедури (5 р.д.) | 600 грн. |
Вартість прискореної процедури (4 р.д.) | 750 грн. |
Вартість термінового оформлення (3 р.д.) | 1050 грн. |
Вартість термінового оформлення (1-2 р.д.) | 1500 грн. |
Ми гарантуємо, що отриманий Вами результат Наших послуг, буде відповідати Вашим очікуванням та законодавчим вимогам на всі 100%. |
# | Документ | Надає клієнт Надає клієнт Готує клієнт | Готують наші юристи Готують наші юристи Ми |
---|---|---|---|
1 | Довіреність | ||
2 | Переклад першої сторінки паспорта з особистими даними іноземця/особи без громадянства (нотаріально засвідчений); | ||
2 | Заява (1-ДР, 5-ДР) |
Вартість стандартної процедури (3-4 р.д.) | 1650 грн. |
Вартість прискореної процедури (2 р.д.) | 1950 грн. |
Вартість термінового оформлення (1 р.д.) | 2700 грн. |
Ми гарантуємо, що отриманий Вами результат Наших послуг, буде відповідати Вашим очікуванням та законодавчим вимогам на всі 100%. |